Translate

wtorek, 5 stycznia 2016

Cudownie kolorowe floresy

"Fir­ma­ment, to wy­myślna naz­wa na masę niczego. " - Terry Pratchet 

Zanim zaczęłam tworzyć biżuterię, przez wiele lat zbierałam kamienie szlachetne i półszlachetne, które są moją wielką miłością. Z tego też powodu, teraz kiedy już spełniam się jako projektant, lubię gdy przedmioty opisane są dokładnie, twórczo, z odrobiną fantazji, tak żeby Pani która taką biżuterię nosi miała poczucie cząstki tych emocji jakie towarzyszyły mnie podczas produkcji.

Moja siostra podjęła się ostatnio prowadzenia twittera i instagrama mojej biżuterii na co zupełnie nie mam czasu, musiała więc siłą rzeczy zapoznać z asortymentem dostępnym w sklepie. Po kilku dniach lektury dostałam sms'a o następującej treści: "Teraz mogę już opisy robić za Ciebie!. Piękny, oszałamiający, powodujący skręt kiszek i bóle głowy agat, o jasnolazurowej poświacie przypominającej morze karaibskie, z pięknie plecionymi floresami, cudnie oksydowane i przecierane szmatką dla większego blasku! I jak?".

Nic dodać, nic ująć :D.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz